![]() |
![]() |
ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΩΝ ΔΙΑΤΡΙΒΩΝ
ΤΟΥ ΤΟΜΕΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ
Α/Α |
Όνομα διδάκτορος |
Τίτλος διατριβής |
Επόπτης |
Ολοκλήρωση |
1. |
Χαραλάμπους Δημήτρης |
Εκπαιδευτική πολιτική και εκπαιδευτική μεταρρύθμιση στην μεταπολεμική Ελλάδα (1950-1974) |
N.Π. Τερζής |
1990 |
2. |
Χοντολίδου Ελένη |
Το μάθημα της λογοτεχνίας στη Β/θμια Εκπαίδευση στην Αγγλία και στην Ελλάδα: συγκριτική θεώρηση |
Π. Ξωχέλλης |
1990 |
3. |
Βαρμάζης Νικόλαος |
Η Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία ως πρόβλημα της νεοελληνικής εκπαίδευσης |
Ν.Π. Τερζής |
1991 |
4. |
Ιεροκηπιώτης Κώστας |
Η ελληνική εκπαίδευση στην επαρχία Πάφου (1878-1960). |
Ν.Π. Τερζής |
1992 |
5. |
Σιπητάνου Αθηνά |
Μηχανισμοί επιλογής στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα (1834-1985) |
Π. Ξωχέλλης |
1992 |
6. |
Αντωνίου Χρήστος |
Η εκπαίδευση των δασκάλων στις Παιδαγωγικές Ακαδημίες (1934-1986) |
N.Π. Τερζής |
1994 |
7. |
Πάντα Δήμητρα |
Ο Σχολικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση της Ελλάδας και της Αγγλίας (συγκριτική θεώρηση) |
N.Π. Τερζής |
1994 |
8. |
Μαυροσκούφης Δημήτριος |
Εκπαίδευση και εκπαιδευτική πολιτική στην Ελλάδα, 1821-1832 |
N.Π. Τερζής |
1995 |
9. |
Mohammad Saeed Nil |
Η εκπαίδευση και η επιμόρφωση των δασκάλων στο Πακιστάν και στην Ελλάδα: Μια εμπειρική προσέγγιση από συγκριτική σκοπιά |
Ζ. Παπαναούμ |
1997 |
10. |
Κωτούλα Μαρία |
Το Ενιαίο Λύκειο: Μια καινοτομία από τη σκοπιά των εκπαιδευτικών |
Ζ. Παπαναούμ |
1998 |
11. |
Μπονίδης Κυριάκος |
Έρευνα των προδιαγραφών της διδασκαλίας της ελληνικής πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης |
Π. Ξωχέλλης |
1998 |
12. |
Δοδοντσάκης Γεώργιος |
Γονείς και σχολείο. Συνεργασία γονέων και εκπαιδευτικών – Θεωρητική ανάλυση και εμπειρική διερεύνηση |
Μ. Κελπανίδης |
1999 |
13. |
Πασιαρδή Γεωργία |
Το σχολικό κλίμα στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση – Θεωρητική ανάλυση και εμπειρική διερεύνηση σε σχολεία της Κύπρου |
Δ. Χατζηδήμου |
1999 |
14. |
Χατζηβασιλείου Βασίλης |
H διδασκαλία της ποίησης στο μάθημα της λογοτεχνίας και η συγκρότηση ταυτότητας στους εφήβους: η περίπτωση της έννοιας του θανάτου |
Ν.Π. Τερζής |
1999 |
15. |
Μποντίλα Μαρία |
Η εκπαίδευση των παιδιών των πολιτικών προσφύγων στα Ανατολικά κράτη (1950-1964): πλαίσιο και κοινωνικοποίηση |
N.Π. Τερζής |
2000 |
16. |
Ιορδανίδης Γεώργιος |
Ο ρόλος του προϊσταμένου στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση |
Ζ. Παπαναούμ |
2001 |
17. |
Σιλιγάρης Χρήστος |
Θεσμοί, αξίες και πρότυπα συμπεριφοράς στα σχολικά εγχειρίδια Η γλώσσα μου |
Μ. Κελπανίδης |
2001 |
18. |
Χατζηπαναγιώτου Παρασκευή |
Η διοίκηση του σχολείου: ο ρόλος των εκπαιδευτικών στη διαδικασία λήψης αποφάσεων |
Ζ. Παπαναούμ |
2001 |
19. |
Φύκαρης Ιωάννης |
Ολιγοθέσια δημοτικά σχολεία στην ελληνική εκπαίδευση: Θεωρητική και εμπειρική προσέγγιση |
Μ. Κελπανίδης |
2001 |
20. |
Γεωργιάδης Μιχαήλ |
Η εκπαίδευση των εκπαιδευτικών στην Ελλάδα και στην Αγγλία: αρχική εκπαίδευση και επιμόρφωση των εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης |
Ν.Π. Τερζής |
2002 |
21. |
Κουντουρά Νικολίνα |
Η ιστορία της νεοελληνικής λογοτεχνίας στα εγχειρίδια της Β/θμιας Εκπαίδευσης (1884-1983): Η πρόσληψη και αναπαλαίωσή της στη διάρκεια ενός αιώνα |
N.Π. Τερζής |
2002 |
22. |
Χειμαριού Ελένη |
Η μετάβαση από τη δευτεροβάθμια στην τριτοβάθμια εκπαίδευση: μια συγκριτική μελέτη των συστημάτων επιλογής στην Αγγλία και Ελλάδα |
Π. Ξωχέλλης |
2002 |
23. |
Μλεκάνης Μιχάλης |
Η άσκηση του επαγγέλματος του εκπαιδευτικού στην ελληνική πρωτοβάθμια εκπαίδευση: θεσμικό πλαίσιο – συνθήκες εργασίας, επαγγελματικός χρόνος |
Ζ. Παπαναούμ |
2003 |
24. |
Μπέτσας Ιωάννης |
Θεσμικές και λειτουργικές όψεις της εκπαίδευσης των ελληνορθόδοξων κοινοτήτων στο οθωμανικό κράτος: Από τις μεταρρυθμίσεις στην εκπαίδευση των Νεοτούρκων |
Ν.Π. Τερζής |
2003 |
25. |
Χοϊδά Κονδυλία |
Το μάθημα των Γαλλικών στα ελληνικά σχολεία της μέσης εκπαίδευσης του ελεύθερου κράτους και του έξω ελληνισμού κατά το 19ο αιώνα |
Σ. Ζιώγου-Καραστεργίου |
2003 |
26. |
Δαλακούρα Ι. Κατερίνα |
Η εκπαίδευση των γυναικών στις ελληνικές κοινότητες της οθωμανικής αυτοκρατορίας (19ος αιώνας – 1922): Κοινωνικοποίηση στα πρότυπα της πατριαρχίας και του εθνικισμού |
Σ. Ζιώγου-Καραστεργίου |
2004 |
27. |
Αναγνωστοπούλου Μαρία |
Οι διαπροσωπικές σχέσεις εκπαιδευτικών μαθητών στη σχολική τάξη: Θεωρητική ανάλυση και εμπειρική προσέγγιση |
Δ. Χατζηδήμου |
2005 |
28. |
Ευσταθίου Μαρία |
Η αξιοποίηση σύγχρονων διδακτικών προσεγγίσεων στην εκπαιδευτική πράξη: εφαρμογές στη διδασκαλία του μαθήματος της Ιστορίας στο Γυμνάσιο και στο Λύκειο |
Π. Ξωχέλλης |
2005 |
29. |
Καρανταΐδου Μαρία |
Αξιακοί προσανατολισμοί στο μάθημα της φυσικής αγωγής: |
N.Π. Τερζής |
2005 |
30. |
Χασεκίδου-Μάρκου Θεοδώρα |
Εκπαιδευτικά και παιδαγωγικά περιοδικά στην Ελλάδα. |
Σ. Ζιώγου-Καραστεργίου |
2005
|
31. |
Γκανάκας Ιωάννης |
Η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου από τη σκοπιά διευθυντών σχολικών μονάδων β/θμιας εκπαίδευσης |
Π. Ξωχέλλης |
2006 |
32. |
Κελεπούρη Μαρία |
Η διδασκαλία της λογοτεχνίας και η συγκρότηση του εθνικού εαυτού στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση: η εθνική διάσταση της κοινωνικής λειτουργίας του λογοτεχνικού φαινομένου |
Ε. Χοντολίδου |
2006 |
33. |
Παπαστεφανάκη Σοφία |
Ενδοεπιχειρησιακή Εκπαίδευση – Η περίπτωση των τραπεζών |
Π. Ξωχέλλης |
2006 |
34. |
Φραγκουλίδου Φωτεινή |
Έφηβοι και διαδίκτυο |
Ε. Χοντολίδου |
2006 |
35. |
Σιδηρόπουλος Δημήτρης |
Η μαθηματική εγγραμματοσύνη των αποφοίτων του Δημοτικού Σχολείου και οι ενδοσχολικοί και εξωσχολικοί παράγοντες που την επηρεάζουν |
Μ. Κελπανίδης |
2007 |
36. |
Τσιανάκας Ευάγγελος |
Η εικόνα του «άλλου» στα σύγχρονα τουρκικά αναλυτικά προγράμματα και σχολικά εγχειρίδια (ιστορίας και Πολιτικής Αγωγής) της υποχρεωτικής εκπαίδευσης |
Π. Ξωχέλλης |
2007 |
37. |
Κουτσογιώτα Σωζάνα |
Εκπαίδευση και κοινωνική κινητικότητα στις ανεπτυγμένες μεταβιομηχανικές κοινωνίες με συστηματική αναφορά στην περίπτωση της γερμανικής κοινωνίας |
Μ.Κελπανίδης |
2007 |
38. |
Κυρίτσης Δημήτριος |
Το μάθημα της Φιλοσοφίας στη Μέση Εκπαίδευση από τη σκοπιά των μαθητών και των εκπαιδευτικών |
Μ. Κελπανίδης |
2007 |
39. |
Δεμίρογλου Παντελής |
Το Ολοήμερο Δημοτικό Σχολείο από τη σκοπιά των εκπαιδευτικών |
Δ. Χατζηδήμου |
2009 |
40. |
Κηπουροπούλου Ευμορφία |
Η μελέτη της εθνικής ταυτότητας και ετερότητας μέσω της παραγωγής λόγου μαθητών και μαθητριών με πολιτισμική ετερότητα: η πολυπολιτισμικότητα και οι πολλαπλές ταυτότητες |
Ε. Χοντολίδου |
2009 |
41. |
Λιακοπούλου Μαρία |
Παιδαγωγική και διδακτική κατάρτιση των εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης: Προϋποθέσεις και κριτήρια ποιότητας |
Ζ. Παπαναούμ |
2009 |
42. |
Μπουραντάς Όθων |
Οι τεχνολογίες της πληροφορίας και της επικοινωνίας στην ελληνική υποχρεωτική εκπαίδευση: Η αξιολόγηση και η ανάλυση εκπαιδευτικού λογισμικού για το γλωσσικό μάθημα |
Κ. Μπονίδης |
2009 |
43. |
Συτζιούκη Μαρία |
Τα «κρίσιμα προσόντα» σπουδών και απασχολησιμότητας στη δεύτερη βαθμίδα της Γενικής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στην Ελλάδα και στη Βάδη-Βυρτεμβέργη: έμμεση συγκριτική μελέτη |
N.Π. Τερζής |
2009
|
44. |
Τσολερίδου Αναστασία |
Η συμβολή του εκπαιδευτικού συστήματος στην ενσωμάτωση των μεταναστών: οι απόψεις των εκπαιδευτικών στην Α/βάθμια Εκπαίδευση |
Μ. Κελπανίδης |
2009
|
45. |
Φούκας Βασίλειος |
Η Φιλοσοφική Σχολή του Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (1926-1940): Σπουδές και σπουδαστές/στριες την περίοδο του Μεσοπολέμου |
Σ. Ζιώγου-Καραστεργίου |
2009 |
46. |
Κούγκας Κωνσταντίνος |
Η διδασκαλία των φυσικών επιστημών στα εκπαιδευτικά ιδρύματα του ελληνισμού κατά τη μετεπαναστατική περίοδο (1821-1940): Από το Νεοελ. Διαφωτισμό στο σύγχρονο ελληνικό κράτος |
Σ. Ζιώγου-Καραστεργίου |
2010 |
47. |
Πατσίδου Μαρίνα |
Συνεκπαίδευση παιδιών με ή χωρίς ειδικές ανάγκες: στάσεις εκπαιδευτικών και μαθητών στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση |
Μ. Δόικου |
2010 |
48. |
Κούλα Βασιλική |
Οι διαπροσωπικές σχέσεις Διευθυντών Σχολικών μονάδων και εκπαιδευτικών: Συμβολή στην αποτελεσματική λειτουργία της σχολικής μονάδας |
Δ. Χατζηδήμου |
2011 |
49. |
Αποστόλου Πελαγία |
Μαθησιακές και ψυχοκοινωνικές διαστάσεις της δυσλεξίας: Η οπτική των εφήβων μαθητών και των γονέων τους |
Μ. Δόικου |
2011 |
50. |
Παπαδάκη Αντωνία |
Η χρήση των στατικών παραστατικών πηγών στο μάθημα της Ιστορίας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση: Απόψεις και στάσεις μαθητών και εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης του Ν. Πέλλας για τη χρήση φωτογραφικών και γελοιογραφιών ως πηγών στο μάθημα της Ιστορίας |
Δ. Μαυροσκούφης |
2011 |
51. |
Παλάσκας Σωτήριος |
H συγκρότηση του ελληνικού έθνους και η εκπαίδευση: Έρευνα στα σχολικά βιβλία της Γεωγραφίας του ελληνικού κράτους(1834-1922) |
Κ. Μπονίδης |
2011 |
52. |
Παπαοικονόμου Αντώνης |
Ρόλος και "εαυτός" (self): Η κεντρικότητα του εκπαιδευτικού ρόλου για τη συγκρότηση του "εαυτού" |
Μ. Κελπανίδης |
2011 |
53. |
Καριπίδου Ελένη |
Το Πανεπιστήμιο ως φορέας συνεχιζόμενης εκπαίδευσης: θεωρητική και εμπειρική προσέγγιση |
Ζ. Παπαναούμ |
2012 |
54. |
Παλάζη Χρυσάνθη |
Φύλο και Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας: Η περίπτωση των Φιλολογικών Μαθημάτων |
Σ. Ζιώγου-Καραστεργίου |
2012 |
55. |
Ρογδάκη Άννα |
Κριτικός γλωσσικός γραμματισμός και διδασκαλία της γλώσσας στα σχολεία δεύτερης ευκαιρίας: μία μελέτη περίπτωσης |
Ε. Χοντολίδου |
2012 |
56. |
Αργυρού Χρήστος |
Τα Αναλυτικά Προγράμματα και τα σχολικά βιβλία Ιστορίας της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης στην Κύπρο κατά την περίοδο της Αγγλοκρατίας (1878-1960). Η διάχυση της εθνικής και αποικιακής ιδεολογίας |
N.Π. Τερζής |
2013 |
57. |
Βασιλειάδης Ηλίας |
Σχολική ψυχολογική υποστήριξη για την ενίσχυση της κοινωνικής ένταξης των παιδιών με νοητική καθυστέρηση. Ένα πρόγραμμα κοινωνικής συνύπαρξης |
Μ. Δόικου |
2013 |
58. |
Ζγούβα Αλεξάνδρα |
Η Ηλεκτρονική Μάθηση (e-learning) στην ενδοεπιχειρησιακή επιμόρφωση των ελληνικών τραπεζών: παράγοντες αποτελεσματικότητας |
Κ. Μπίκος |
2013 |
59. |
Ναθαναήλ Πασχαλία |
Η συνεργασία ανάμεσα στα στελέχη εκπαίδευσης: Θεωρητική ανάλυση και εμπειρική διερεύνηση |
Δ. Χατζηδήμου |
2014 |
60. |
Παντούλη Όλγα |
Αφηγήσεις ζωής γυναικών επιστημόνων στην Ελλάδα |
Ε. Χοντολίδου |
2014 |
61. |
Συμεωνίδου Άννα |
Το προφίλ των Ελλήνων εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και η επίδρασή του στο έργο τους |
Δ. Χατζηδήμου |
2014 |
62. |
Τζιφόπουλος Μενέλαος |
Πρακτικές ψηφιακού γραμματισμού υποψηφίων φιλολόγων |
Κ. Μπίκος |
2014 |
63. |
Κοντοβά Μαρία |
Ελλάδα και Βαλκάνια στα ελληνικά σχολικά βιβλία της Ιστορίας της περιόδου 1967-2007 |
Κ. Μπονίδης |
2014 |
64. |
Μεγαλονίδου Χριστίνα |
Προνομιακή πολιτική στη φροντίδα και αγωγή παιδιών βρεφικής ηλικίας στους θεσμούς προσχολικής αγωγής |
Μ. Κελπανίδης |
2015 |
65. |
Τσέκου Αικατερίνη |
Τα σχολικά βιβλία των θρησκευτικών της δευτετοβάθμιας εκπαίδευσης (1974-2006): Διαχρονική έρευνα υπό το πρίσμα της εκπαίδευσης για την ειρήνη και τα δικαιώματα του ανθρώπου |
Κ. Μπονίδης |
2015 |
66. |
Μπιρμπίλη Μαρία |
Η ανανέωση της διδασκαλίας της ξένης γλώσσας ως διάσταση του εκπαιδευτικού εκσυγχρονισμού |
Μ. Κελπανίδης |
2015 |
67. |
Ιωαννίδου Δόμνα |
Theodor W. Adorno: Μαζική κουλτούρα και εκπαίδευση |
Μ. Κελπανίδης |
2015 |
68. |
Ποιμενίδου Δέσποινα |
Το επίπεδο του επιστημονικού λόγου των φοιτητών και φοιτητριών ως προϋπόθεση ακαδημαϊκων σπουδών και η διαχρονική μεταβολή του: 1900-2010 |
Μ. Κελπανίδης |
2015 |
69. |
Γιαννακοπούλου Ιωάννα |
Η αναγνωστική ιστορία μιας πρώην χρήστριας εξαρτησιογόνων ουσιών: μελέτη περίπτωσης |
Ε. Χοντολίδου |
2015 |
70. |
Δελάκη Μαρία |
Διδασκάλισσες της Κρήτης – Υποκείμενα Ιστορίας. Εκπαίδευση και επαγγελματική σταδιοδρομία (αρχές 19ου αι. έως το τέλος της Κρητικής Πολιτείας – 1913) |
Σ. Ζιώγου - Καραστεργίου |
2015 |
71. |
Τσακιρίδου Δόμνα |
Η αποτελεσματικότητα εκπαιδευτικών και στελεχών εκπαίδευσης σε σχέση με την αξιοποίηση των τεχνολογιών της πληροφορίας και της επικοινωνίας (ΤΠΕ στο έργο τους: θεωρητική και εμπειρική προσέγγιση |
Ζ. Παπαναούμ |
2016 |
72. |
Σωκράτους Γιαννάκης |
Η πολυπρισματική προσέγγιση στο μάθημα της Σύγχρονης Ιστορίας της Κύπρου στη Δημόσια Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση της ελληνοκυπριακής και τουρκοκυπριακής Κοινότητας: Διερεύνηση των εκπαιδευτικών πρακτικών υπό το πρίσμα της Παιδαγωγικής της Ειρήνης |
Δ. Μαυροσκούφης |
2016 |
73. |
Τασούλας Βάιος |
Απόψεις διευθυντών και εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στη διαχείριση σχολικών κρίσεων. Θεωρητική ανάλυση και εμπειρική διερεύνηση |
Δ. Χατζηδήμου |
2016 |
74. |
Κογκούλη Πελαγία |
Η διδασκαλία «συγκρουσιακών θεμάτων» στο μάθημα της Ιστορίας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση |
Δ. Μαυροσκούφης |
2016 |
75. |
Αντωνίου Φλωρεντία |
Η ενοποίηση της γνώσης στο σύγχρονο ελληνικό Γυμνάσιο: Έρευνα των επισήμων προδιαγραφών των «φιλολογικών» μαθημάτων και της εκπαιδευτικής πράξης |
Κ. Μπονίδης |
2016 |
76. |
Νικολοπούλου Βασιλική |
Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας: Ένας καινοτόμος θεσμός Εκπαίδευσης Ενηλίκων στην Ελλάδα. Πως η θεωρία έγινε πράξη και η καινοτομία βίωμα |
Ε. Χοντολίδου |
2017 |
77. |
Γούπου Δροσιά |
Αποτίμηση του θεσμού του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου: απόψεις διατελεσάντων προέδρων του |
Δ. Χατζηδήμου |
2017 |
78. |
Μιτιντζή Ευανθία |
Η χρήση του ιστολογίου στην εκπαίδευση: απόψεις διαχειριστών- εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης |
Δ. Χατζηδήμου |
2017 |
79. |
Πολυμίλη Αικατερίνη |
Το Λύκειο και το φροντιστήριο στην πρόσβαση των μαθητών στην ελληνική τριτοβάθμια εκπαίδευση: απόψεις εκπαιδευτικών |
Δ. Χατζηδήμου |
2017 |
80. |
Τζένου Ευλαλία |
Πειθαρχία και υποκειμενικότητα στα σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας των Φυλακών: Το παράδειγμα του σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας της Δικαστικής Φυλακής Διαβατών |
Ε. Χοντολίδου |
2017 |
81. |
Τύμπα Ευαγγελία |
Γλωσσική διδασκαλία στην Α΄Δημοτικού: Συν-οικοδομώντας μια κοινότητα πρώτου σχολικού γραμματισμού |
Κ. Μπονίδης |
2018 |
82. |
Παπανικολάου Γεωργία |
"Δείκτες Ποιότητας Προγραμμάτων συνεκπαίδευσης μαθητών με αναπηρία και/ή Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες" |
Σ. Παντελιάδου |
2018 |
83. |
Μαντζάρης Κωνσταντίνος |
Μαθησιακές δυσκολίες και φιλικές σχέσεις: Η οπτική των εφήβων με μαθησιακές δυσκολίες και των στενών τους φίλων |
Μ. Δόικου |
2019 |
84. |
Διαμαντής Κωνσταντίνος |
Επιμόρφωση και αξιοποίηση των Ψηφιακών Μέσων στην ελληνική δευτεροβάθμια εκπαίδευση του 21ου αιώνα: δυνατότητες και προκλήσεις |
Κ. Μπίκος |
2019 |
85. |
Καραμανώλη Ελένη |
Ιστορικός Γραμματισμός και Σχολική Ιστορία: διδασκαλία με εστίαση στις δομικές ιστορικές έννοιες |
Δ. Μαυροσκούφης |
2019 |
86. |
Αδαμόπουλος Βασίλειος |
Η αξιολόγηση του γραπτού λόγου στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας στο Λύκειο: θεσμικός λόγος και εμπειρικά δεδομένα |
Ε. Χοντολίδου |
2019 |
87. |
Παπαδημητρίου Αχιλλέας |
Παραγόντες συμμετοχής ενηλίκων στα Εσπερινά Λύκεια της Επικράτεια |
Γ. Ζαρίφης |
2019 |
88. |
Παπαδοπούλου Ανθούλα |
Το μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας στο σύγχρονο Γυμνάσιο: Λόγοι και πρακτικές |
Κ. Μπονίδης |
2019 |
89 | Καραμανέ Ευθυμία | Αντιλήψεις μαθητών και εκπαιδευτικών για τη διαπροσωπική συμπεριφορά του εκπαιδευτικού στη σχολική τάξη | Κ. Μπίκος | 2019 |
90 | Χατζηχρήστου Αντώνιος | Δεξιότητες Πληροφοριακού Γραμματισμού υποψηφίων φιλολόγων: παιδαγωγικές και διδάκτικές προεκτάσεις | Κ. Μπίκος | 2019 |
91 | Τζήκα Θεοδώρα | Το φοιτητικό κίνημα της Θεσσαλονίκης στο μετεμφυλιακό κράτος, 1950-1967: συγκρότηση, αιτήματα, συλλογική δράση | Σ. Ζιώγου - Καραστεργίου | 2019 |
92 | Γιαννάτη Ευδοκία | Εφημερίς των Κυριών (1887-1917): Αναπαραστάσεις και επαναπροσδιορισμοι των γυναικείων ταυτοτήτων στον ιδιωτικό και δημόσιο χώρο. Απόψεις διδασκαλισσών για τη γυναικεία εργασία | Σ. Ζιώγου - Καραστεργίου | 2020 |
93 | Μήτσιαλη Αλεξάνδρα | Βιογραφικές αφηγήσεις και βιογραφικές ταυτότητες μεταναστριών δεύτερης γενιάς απότην Αλβανία που σπουδάζουν στο ελληνικό πανεπιστήμιο. Ρίζες και διαδρομές. | Κ. Μπονίδης | 2020 |