Skip to content
  • Το Τμήμα
    • Ιστορία του Τμήματος
    • Διοίκηση – Τομείς
    • Γραμματεία
    • Έντυπα, αιτήσεις και πιστοποιητικά
    • Συνεδριάσεις οργάνων διοίκησης
    • Μητρώα εκλεκτόρων
    • Νησίδα ΗΥ
    • Πολιτική διασφάλισης ποιότητας
    • Σταδιοδρομία
  • Προσωπικό
    • Επιστημονικό προσωπικό
    • Διοικητικό προσωπικό
    • Ομότιμοι, Επίτιμοι, Πρώην
    • ‘Ωρες Συνεργασίας Διδακτικού Προσωπικού
    • Διακρίσεις προσωπικού
    • Φοιτητικές διακρίσεις
  • Έρευνα
    • Διδακτορικές σπουδές
    • Μεταδιδακτορική έρευνα
    • Βιβλιοθήκες
    • Εργαστήρια
      • Φιλοσοφίας: Κείμενα και ερμηνείες
      • Φιλοσοφίας των κοινωνικών επιστημών
      • Άλλα Εργαστήρια
    • Ερευνητικές μονάδες
    • Ερευνητικά προγράμματα
    • Ερευνητικά Νέα
    • Επιτροπή Ηθικής και Δεοντολογίας
    • Εκδόσεις
    • Διδακτορικές διατριβές φιλοσοφίας
    • Διδακτορικές διατριβές παιδαγωγικής
  • Προπτυχιακές σπουδές
    • Γενικές πληροφορίες
    • Για πρωτοετείς
    • Πρόγραμμα Σπουδών
    • Προσφερόμενα μαθήματα
    • Πρόγραμμα διδασκαλίας
      • Πρόγραμμα διδασκαλίας
      • Πρόγραμμα διδασκαλίας και Σύνδεσμοι μαθημάτων
      • Αίθουσες διδασκαλίας
    • Πρακτική άσκηση
    • Ακαδημαϊκό ημερολόγιο
    • Φοιτητική μέριμνα
    • Φοιτητική Ενημέρωση
  • Μεταπτυχιακές σπουδές
    • ΔΠΜΣ Συστηματική Φιλοσοφία
    • ΔΠΜΣ Φιλοσοφική, Παιδαγωγική και Διεπιστημονική Ανθρωπολογία
    • ΠΜΣ Παιδαγωγική Επιστήμη
    • Φοιτητική μέριμνα
  • Επικοινωνία
    • Στοιχεία επικοινωνίας
    • Διαχείριση Παραπόνων
    • Πρόσβαση

Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής

Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής - Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
  • Το Τμήμα
    • Ιστορία του Τμήματος
    • Διοίκηση – Τομείς
    • Γραμματεία
    • Έντυπα, αιτήσεις και πιστοποιητικά
    • Συνεδριάσεις οργάνων διοίκησης
    • Μητρώα εκλεκτόρων
    • Νησίδα ΗΥ
    • Πολιτική διασφάλισης ποιότητας
    • Σταδιοδρομία
  • Προσωπικό
    • Επιστημονικό προσωπικό
    • Διοικητικό προσωπικό
    • Ομότιμοι, Επίτιμοι, Πρώην
    • ‘Ωρες Συνεργασίας Διδακτικού Προσωπικού
    • Διακρίσεις προσωπικού
    • Φοιτητικές διακρίσεις
  • Έρευνα
    • Διδακτορικές σπουδές
    • Μεταδιδακτορική έρευνα
    • Βιβλιοθήκες
    • Εργαστήρια
      • Φιλοσοφίας: Κείμενα και ερμηνείες
      • Φιλοσοφίας των κοινωνικών επιστημών
      • Άλλα Εργαστήρια
    • Ερευνητικές μονάδες
    • Ερευνητικά προγράμματα
    • Ερευνητικά Νέα
    • Επιτροπή Ηθικής και Δεοντολογίας
    • Εκδόσεις
    • Διδακτορικές διατριβές φιλοσοφίας
    • Διδακτορικές διατριβές παιδαγωγικής
  • Προπτυχιακές σπουδές
    • Γενικές πληροφορίες
    • Για πρωτοετείς
    • Πρόγραμμα Σπουδών
    • Προσφερόμενα μαθήματα
    • Πρόγραμμα διδασκαλίας
      • Πρόγραμμα διδασκαλίας
      • Πρόγραμμα διδασκαλίας και Σύνδεσμοι μαθημάτων
      • Αίθουσες διδασκαλίας
    • Πρακτική άσκηση
    • Ακαδημαϊκό ημερολόγιο
    • Φοιτητική μέριμνα
    • Φοιτητική Ενημέρωση
  • Μεταπτυχιακές σπουδές
    • ΔΠΜΣ Συστηματική Φιλοσοφία
    • ΔΠΜΣ Φιλοσοφική, Παιδαγωγική και Διεπιστημονική Ανθρωπολογία
    • ΠΜΣ Παιδαγωγική Επιστήμη
    • Φοιτητική μέριμνα
  • Επικοινωνία
    • Στοιχεία επικοινωνίας
    • Διαχείριση Παραπόνων
    • Πρόσβαση
Αρχική » Επιστημονικό προσωπικό » Δόικου Μάρω

Δόικου Μάρω

Βαθμίδα:  Επίκουρη Καθηγήτρια
Γραφείο: 208ζ Παλαιό Κτήριο Φιλοσοφικής
Τηλέφωνο:  2310.99.7312
Email:  maro@edlit.auth.gr
Πλήρες Βιογραφικό: Δόικου CV (.pdf)

 

Ερευνητικά ενδιαφέροντα:

  • Ψυχοκοινωνικές δυσκολίες παιδιών και νέων με μαθησιακές δυσκολίες
  • Ψυχοκοινωνικές δυσκολίες παιδιών και νέων με αναπηρία
  • Συναισθηματική και κοινωνική μάθηση
  • Ακαδημαϊκή και κοινωνική στήριξη μαθητών με μαθησιακές και κοινωνικές, συναισθηματικές και συμπεριφορικές δυσκολίες
  • Ρόλος του εκπαιδευτικού στην παροχή κοινωνικής στήριξης

Επιλεγμένες δημοσιεύσεις:

  1. Δόικου-Αυλίδου, Μ. (2020). Κοινωνική και συναισθηματική μάθηση. Αθήνα: GUTENBERG.
  2. Δόικου-Αυλίδου, Μ. (2016). Δυσλεξία: Συναισθηματικοί παράγοντες και ψυχοκοινωνικά προβλήματα. Αθήνα: GUTENBERG –Αναθεωρημένη έκδοση.
  3. Doikou, M. (2024). Promoting social and emotional learning in pupils with disability. Special teachers’ perceptions and practices. International Journal of Emotional Education, 16(1), 154-168.
  4. Manitsa, I. & Doikou, M. (2022). Social support for students with visual impairments in educational institutions: An integrative literature review. British Journal of Visual Impairment, 40(1), 29-47.
  5. Vasileiadis, I., & Doikou‐Avlidou, M. (2018). Enhancing social interaction of pupils with intellectual disabilities with their general education peers: the outcomes of an intervention programme. Journal of Research in Special Educational Needs, 18(4), 267-277.
  6. Νιζάμη, Χ. & Δόικου, Μ. (2017). Δυσλεξία και κοινωνικές σχέσεις με τους συνομηλίκους στο γενικό σχολείο: Η οπτική ενηλίκων με δυσλεξία. Παιδαγωγική Επιθεώρηση, 34(63), 86-101.
  7. Doikou-Avlidou, Μ. (2015). The educational, social and emotional experiences of students with dyslexia: The perspective of postsecondary education International Journal of Special Education, 30(1), 132-145.
  8. Doikou-Avlidou, M. & Dadatsi, K. (2013). Enhancing social integration of immigrant pupils at risk for social, emotional and/or behavioural difficulties: The outcomes of a small-scale social-emotional learning programme. Emotional and Behavioural Difficulties, 18(1), 3-23.
  9. Doikou, M. & Diamandidou, K. (2011). Enhancing teachers’ counselling skills: student teachers’ views on a teachers’ education programme,. European Journal of Teacher Education, 34(1), 61-79.
  10. Δόικου-Αυλίδου, Μ. (2007). Η αντιμετώπιση των ψυχοκοινωνικών προβλημάτων των μαθητών με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες: Η συμβολή των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Στα Πρακτικά Πανευρωπαϊκού Συνεδρίου «Η ευρωπαϊκή διάσταση της ειδικής αγωγής. Ανάδυση μιας άλλης φυσιογνωμίας» (σσ. 240-253). Θεσσαλονίκη: University Studio Press.
  11. Δόικου-Αυλίδου, Μ. (2006). Ψυχοκοινωνική στήριξη παλιννοστούντων και αλλοδαπών μαθητών στο χώρο του σχολείου: Εφαρμογή ενός πιλοτικού προγράμματος παρέμβασης. Παιδί και Έφηβος: Ψυχική Υγεία και Ψυχοπαθολογία, 8(2), 54-74.
  12. Δόικου, Μ. (2006). Ο ρόλος του εκπαιδευτικού στην αντιμετώπιση των ψυχοκοινωνικών προβλημάτων των μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες: Απόψεις εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Παιδαγωγική Επιθεώρηση, 41, 93-116.
  • English

Ανακοινώσεις

  • Ανακοινώσεις Διδασκόντων
  • Ανακοινώσεις ΠΜΣ
  • Ανακοινώσεις Τμήματος
  • Ανακοινώσεις Τομέα Παιδαγωγικής
  • Ανακοινώσεις Τομέα Φιλοσοφίας
  • Εκδηλώσεις
  • Λοιπές Ανακοινώσεις
  • Προκηρύξεις Θέσεων
  • Υποτροφίες
elearning.auth
Erasmus
Φοιτητική ενημέρωση

Οι υποδομές του Τμήματος

https://www.youtube.com/watch?v=9mUEclHhCYM
  • Οδηγός Σπουδών
  • Οδηγίες για πρωτοετείς
  • Πρόγραμμα διδασκαλίας
  • ‘Ωρες Συνεργασίας Διδακτικού Προσωπικού
  • Πρόγραμμα Εξεταστικής
  • Κατατακτήριες Εξετάσεις
  • Πολιτική ποιότητας
  • Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Επικοινωνία:
Τμήμα Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής
Κτίριο Διοίκησης
Πανεπιστημιούπολη ΑΠΘ
54124 Θεσσαλονίκη
info@edlit.auth.gr

© 2025 Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής

Powered by websites.auth