![]() |
![]() |
Τρέχοντα και πρόσφατα ερευνητικά προγράμματα στα οποία μετέχουν μέλη του Τμήματος:
Συμμετέχων |
Πρόγραμμα |
Διάρκεια |
Ζαρίφης, Γ. |
Adult Learners in Digital Learning Environments |
2014-15 |
Ζαρίφης, Γ. |
IT Based Methodology for Promoting, Assessing and Validating Competence Oriented Learning and Training – IMPACT |
2014-16 |
Ζαρίφης, Γ. |
Prioritising Skill Mismatches |
2014-15 |
Ζαρίφης, Γ. |
Ανάπτυξη Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων και Δράσεων για την Πολιτισμική Ποικιλομορφία στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση (Erasmus+ KA2/κωδ. Έργου ΕΛΚΕ-ΑΠΘ 92064) |
2016-18 |
Ζαρίφης, Γ. |
Η εκπαίδευση ενηλίκων ως μέσο προώθησης και ανάπτυξης του συμμετοχικού ενεργού πολίτη (HORIZON 2020/κωδ. Έργου ΕΛΚΕ-ΑΠΘ 92752) |
2016-19 |
Ζαρίφης, Γ. |
Ο δρόμος προς την κορυφή - Ανάπτυξη των δεξιοτήτων των εκπαιδευτών ενηλίκων (Erasmus+ KA2/κωδ. Έργου ΕΛΚΕ-ΑΠΘ 94096) |
2016-18 |
Ζαρίφης, Γ. |
Έρευνα και αξιολόγηση για την εγκυροποίηση και αποτίμηση της μη τυπικής εκπαίδευσης και της άτυπης μάθησης (Erasmus+ KA1/κωδ. Έργου ΕΛΚΕ-ΑΠΘ 95223) |
2017-19 |
Ζαρίφης, Γ. |
Εγκυροποίηση των δεξιοτήτων ένταξης σε πρόσφυγες (Erasmus+ KA2/κωδ. Έργου ΕΛΚΕ-ΑΠΘ 95224) |
2017-19 |
Ζαρίφης, Γ. |
Εγκυροποίηση δεξιοτήτων των εκπαιδευτών ενηλίκων (Erasmus+ KA2/κωδ. Έργου ΕΛΚΕ-ΑΠΘ 95226) |
2017-19 |
Ζαρίφης, Γ. |
Δημιουργικότητα και Καινοτομία σε δράσεις μικτής μάθησης και εγκυροποίησης δεξιοτήτων στο πλαίσιο συνεργασίας ΑΕΙ και αγοράς εργασίας (Erasmus+ KA2/κωδ. Έργου ΕΛΚΕ-ΑΠΘ 97174) |
2018-20 |
Καλοκαιρινού, Ε. |
Disaster Bioethics: Addressing ethical issues triggered by disasters |
2012-16 |
Καλοκαιρινού, Ε. |
ALCMAEON - Design a digital collection to include medical museum in the teaching of medical humanities and promote object-based learning education model |
2018-20 |
Κάλφας, Β. |
Μετάφραση των Απάντων του Αριστοτέλη από τις εκδόσεις Nήσος και το Ίδρυμα Σ. Νιάρχου |
2008– |
Κάλφας, Β. (επιστ. υπεύθυνος), Ζωγραφίδης, Γ. & Θανασάς, Π. (επιστ. συνεπιμελητές) |
Δράση Πλάτων (παραγωγή του ηλεκτρονικού λεξικού Η εγκυκλοπαίδεια του Πλάτωνα), στο πλαίσιο του έργου Ακαδημία Πλάτωνος – Ανάπτυξη της γνώσης και καινοτόμων ιδεών, με ανάδοχο το Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού. |
2013-15 |
Κόκορης, Δ. |
Δημιουργία αρχείου / βάσης δεδομένων ελληνικού θεάτρου σκιών |
2013– |
Παντελιάδου, Σ. |
Γραμματισμός στην Braille και προτίμηση χεριού στα άτομα με σοβαρά προβλήματα όρασης |
2014-15 |
Παντελιάδου, Σ. |
ΚΑΙΚΟΣ: Ακουστική και Απτική Πρόσβαση στη Γνώση για τα Άτομα με Οπτική Αναπηρία, στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση – ΘΑΛΗΣ» |
2012-15 |
Σαπουνίδης, Θ.
|
Ενίσχυση της υποστήριξης των ασθενών με νόσο Alzheimer και των περιθαλπόντων τους |
2013-15 |
Σαπουνίδης, Θ.
|
Πλαίσιο υποστήριξης της καινοτομίας και επιχειρηματικότητας στην ανώτατη εκπαίδευση |
2015-17 |
Σαπουνίδης, Θ.
|
INBOTS Inclusive Robotics for better Society |
2018- |
Σταμοβλάσης, Δ. |
SUnStAR: Supporting University Students At Risk of Dropping Out. (Erasmus+ Program of the European Union) |
2018-22 |
Σφενδόνη, Δ. |
Ερευνητικό πρόγραμμα «Θαλής»: Όψεις & προοπτικές του ρεαλισμού στην φιλοσοφία της επιστήμης και των μαθηματικών |
2012-15 |
Φούκας, Β. |
«...με λόγια και εικόνες...»: Η εκπαίδευση στη Θεσσαλονίκη μέσα από φωτογραφικό υλικό (19ος αιώνας – Μεσοπόλεμος) |
2013-14 |
Φούκας, Β. |
Η μεταφορά των μεταρρυθμιστικών παιδαγωγικών ιδεών στην Ελλάδα μέσω του εκπαιδευτικού-παιδαγωγικού περιοδικού τύπου και η διαμόρφωση της παιδαγωγικής θεωρίας (1900-1940) |
2017-19 |
Χοντολίδου, Ε. |
2016-18 |