Προγράμματα μεταδιδακτορικής έρευνας
Τομέας Φιλοσοφίας
.
Αλεξάνδρα Σκουρλά
Η Ζωή ως Ενεργητική Αυτοσχεσία. Βαθμοί Εξατομίκευσης, Γνωσιακός Εαυτός και η Γνωρίζουσα Δραστηριότητα του Νου (Μια Αριστοτελική Προσέγγιση για τον Ρόλο της Μορφικής Αιτιότητας στο Πρόβλημα της Ζωής και της Γνώσης
Επιβλέπων: Β. Κάλφας
Έναρξη-Ολοκλήρωση έρευνας: 2020-2023
Λαπαρίδης Κωνσταντίνος
Η Επιστρεπτική κίνηση του Νου προς το ‘Εν’ και η ενότητα της πολλαπλότητας των ιδεατών μορφών της νόησης στον Πλωτίνο
Επιβλέπων: Γ. Ζωγραφίδης
Έναρξη-Ολοκλήρωση έρευνας: 2019-2022
Ζέλκα Τριανταφυλλιά
Ο ορισμός του όντος και η αναγκαιότητα της συμπλοκής των γενών στον Πλατωνικό “Σοφιστή”
Επιβλέπων: Θ. Πενολίδης
Έτος λήψης διδακτορικού: 2019
Έναρξη-Ολοκλήρωση έρευνας: 2021
Συκάς Θεοδόσιος
Ηθική φιλοσοφία, ηθική ψυχολογία και ηθική εκπαίδευση
Επιβλέπων: Φ. Παιονίδης
Έτος λήψης διδακτορικού: 2009
Έναρξη-Ολοκλήρωση έρευνας: 2020-2021
Καλασαρίδου Σωτηρία
Το Μυθιστόρημα μαθητείας (Bildungsroman) στο σύγχρονο τοπικό και διεθνές περιβάλλον: Ιδεολογικές διαστάσεις και ψηφιακά σενάρια
Επιβλέπων: Δ. Κόκορης
Έτος λήψης διδακτορικού: 2011
Έναρξη-Ολοκλήρωση έρευνας: 2019
Παπαοικονόμου Αντώνιος
Ναζιστική προπαγάνδα και μουσική: η περίπτωση του Richard Wagner
Επιβλέπων: Θ. Πενολίδης
Έτος λήψης διδακτορικού: 2011
Έναρξη-Ολοκλήρωση έρευνας: 2019-2021
Κωνσταντινίδη Δέσποινα-Ελένη
Τα πλατωνικά κάτοπτρα. Από τις στρεβλώσεις των μιμήσεων στην αλήθεια
Επιβλέπων: Β.Κάλφας
Έτος λήψης διδακτορικού: 2013
Έναρξη-Ολοκλήρωση έρευνας: 2019 – 2022
Ψαρούδη Μαρία
Έρως, φιλία, αγάπη από τις απαρχές έως τον Πλάτωνα
Επιβλέπων: Β. Κάλφας
Έτος λήψης διδακτορικού: 2016
Έναρξη-Ολοκλήρωση έρευνας: 2018
Αλαγκιοζίδου Σοφία
Αριστοκρατικά και Δημοκρατικά Ιδεώδη στον Σοφοκλή και στον Πλάτωνα: Ιδεολογίες σε Διαπραγμάτευση
Επιβλέπων: Β. Κάλφας
Έτος λήψης διδακτορικού: 2016
Έναρξη-Ολοκλήρωση έρευνας: 2017-2020
Τεμπρίδου Παναγιώτα
Παραχαράκτες του ‘γίγνεσθαι’ και ‘ποιήματα ανοιχτά’: Ο στοχαστικός Νίκος Καρούζος, ο φιλοσοφικός Δημήτρης Παπαδίτσας
Επιβλέπων: Γ. Ζωγραφίδης
Έτος λήψης διδακτορικού: 2016
Έναρξη-Ολοκλήρωση έρευνας: 2017
Πεχλιβανίδης Χρήστος
Η φιλοσοφία της Επιστήμης του Charles S. Peirce: Έρευνα, Μέθοδος, Αλήθεια, Πίστη
Επιβλέπων: Φ. Παιονίδης
Έτος λήψης διδακτορικού: 2010
Έναρξη-Ολοκλήρωση έρευνας: 2017-2022
Καμπουρίδης Θεόδωρος
Εικονικότητα και μετα-εικονικότητα στην ψηφιακή εποχή: ηθική, παραγωγική και νομική ανασυγκρότηση.
Επιβλέπων: Π. Δόικος
Έτος λήψης διδακτορικού: 2014
Έναρξη-Ολοκλήρωση έρευνας: 2016
Μπαρτσίδης Μιχάλης
Η διατομική προσέγγιση στη φιλοσοφία του υποκειμένου
Επιβλέπων: Π. Θανασάς
Έτος λήψης διδακτορικού: 2006
Έναρξη-Ολοκλήρωση έρευνας: 2014-2019
Γιανναρά Δήμητρα
Η ιστορική διερεύνηση των όρων “αφήγηση” και “διήγηση” και η δυναμική τους στη σύγχρονη θεωρία της λογοτεχνίας
Επιβλέπων: Δ. Κόκορης
Έτος λήψης διδακτορικού: 2009
Έναρξη-Ολοκλήρωση έρευνας: 2014-2019
Προγράμματα μεταδιδακτορικής έρευνας
Τομέας Παιδαγωγικής
Σαμσάρη Ελένη
Εκπαιδεύοντας τους πρόσφυγες μαθητές στην ιδιότητα του πολίτη: Αντιλήψεις Ελλήνων εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
Επιβλέπων: Κ. Τσιούμης
Έτος λήψης διδακτορικού: 2020
Έναρξη-Ολοκλήρωση έρευνας: 2021
Σταυροπούλου Γεωργία
Η επίδραση των προσανατολισμών στόχων επίτευξης στις στρατηγικές μάθησης τις αντιλαμβανόμενες διδακτικές πρακτικές και την επίδοση μαθητών στη Νεοελληνική Γλώσσα: Διερευνητικές και επιβεβαιωτικές προσεγγίσεις με γραμμικές και μη γραμμικές μεθοδολογίες.
Επιβλέπων: Δ. Σταμοβλάσης
Έτος λήψης διδακτορικού: 2021
Έναρξη-Ολοκλήρωση έρευνας: 2021
Μητσιάλη Αλεξάνδρα
Η Διδασκαλία του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου και της ναζιστικής κατοχής στην Ελλάδα στο Γυμνάσιο: Μία έρευνα δράσης
Επιβλέπων: Κ. Μπονίδης
Έτος λήψης διδακτορικού: 2020
Έναρξη-Ολοκλήρωση έρευνας: 2021
Καραμανέ Ευθυμία
Η επίδραση της συναισθηματικής νοημοσύνης στην αυτοαποτελεσματικότητα και την επαγγελματική ικανοποίηση των εκπαιδευτικών προσχολικής αγωγής
Επιβλέπων: Κ. Μπίκος
Έτος λήψης διδακτορικού: 2019
Έναρξη-Ολοκλήρωση έρευνας: 2020-2023
Διαμαντής Κωνσταντίνος
Ο ρόλος και η προετοιμασία των μαθητών κατά την αξιοποίηση των Ψηφιακών Μέσων στη διδακτική πράξη
Επιβλέπων: Κ. Μπίκος
Έτος λήψης διδακτορικού: 2019
Έναρξη-Ολοκλήρωση έρευνας: 2020
Παπαδοπούλου Ανθούλα
“Λόγοι” στην Πρακτική Άσκηση των φοιτητριών και των φοιτητών: Το παράδειγμα της Φιλοσοφικής Σχολής
Επιβλέπων: Κ. Μπονίδης
Έτος λήψης διδακτορικού: 2019
Έναρξη-ολοκλήρωση έρευνας: 2020-2023
Αντωνίου Φλωρεντία
Σχεδιασμός και ανάπτυξη ενοποιημένων προγραμμάτων σπουδών στην υποχρεωτική εκπαίδευση: οι περιπτώσεις της Ελλάδος και της Φιλανδίας
Επιβλέπων: Κ. Μπονίδης
Έτος λήψης διδακτορικού: 2016
Έναρξη-ολοκλήρωση έρευνας: 2020-2023
Καραμανώλη Ελένη
Ιστορική Εκπαίδευση: Διδασκαλία και μάθηση με βάση τις δομικές ιστορικές έννοιες
Επιβλέπων: Δ. Μαυροσκούφης
Έτος λήψης διδακτορικού: 2019
Έναρξη-ολοκλήρωση έρευνας: 2019-2023
Ζαρκάδης Νικόλαος
Διερεύνηση της επίδρρασης γνωστικών μεταβλητών στη κατανόηση της δομής του ατόμου από μαθητές Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με γραμμικές και μη γραμμικές προσεγγίσεις
Επιβλέπων: Δ. Σταμοβλάσης
Έτος λήψης διδακτορικού: 2016
Έναρξη-ολοκλήρωση έρευνας: 2018-2020
Τσιότρας Βασίλειος
Μαθητές και διδάσκαλοι της Πατριαρχικής Σχολής της Κωνσταντινούπολης (17ος – 18ος αι.): εστιάζοντας στους γνωστούς άγνωστους της Νεοελληνικής Εκπαίδευσης
Επιβλέπων: Β. Φούκας
Έτος λήψης διδακτορικού: 2000
Έναρξη-ολοκλήρωση έρευνας: 2018-2021
Τεντολούρης Φίλιππος
School knowledge as “slim” and “threshold” genres: the implicit organization of genres in the Flexible Zone of Greek primary education
Επιβλέπουσα: Ε. Χοντολίδου
Έτος λήψης διδακτορικού: 2011
Έναρξη-ολοκλήρωση έρευνας: 2018-2020
Ηλιοπούλου Κωνσταντίνα
Αυθεντική αξιολόγηση μαθητών και μαθητριών στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας στο Γυμνάσιο
Επιβλέπων: Κ. Μπονίδης
Έτος λήψης διδακτορικού: 2009
Έναρξη-ολοκλήρωση έρευνας: 2016-2018
Μπουραντάς Όθων
Αξιολογική έρευνα του «κύκλου ζωής», του περιεχομένου και της αποδοχής ψηφιακών πόρων για την υποστήριξη της διδασκαλίας του γλωσσικού μαθήματος στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Επιβλέπων: Κ. Μπονίδης
Έτος λήψης διδακτορικού: 2009
Έναρξη-ολοκλήρωση έρευνας: 2017
Τζιφόπουλος Μενέλαος
Παιδαγωγική αξιοποίηση των ΤΠΕ από εκπαιδευτικούς Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης: προγράμματα, εφαρμογές, διδακτικά σενάρια
Επιβλέπων: Κ. Μπίκος
Έτος λήψης διδακτορικού: 2014
Έναρξη-ολοκλήρωση έρευνας: 2016-2019
Σαπουνίδης Θεοδόσιος
Ανάπτυξη μη γραμμικών μεθοδολογικών προσεγγίσεων για την διερεύνηση των δυναμικών αλληλεπιδράσεων σε συνεργατικά μαθησιακά περιβάλλοντα
Επιβλέπων: Δ. Σταμοβλάσης
Έτος λήψης διδακτορικού: 2014
Έναρξη-ολοκλήρωση έρευνας: 2016-2020
Παντούλη Όλγα
Ανάλυση ψηφιακών αφηγήσεων: εφαρμογή του project “κοιτάζοντας το μέλλον μου με αισιοδοξία” με στόχο την ψυχική ανθεκτικότητα
Επιβλέπουσα: Ε. Χοντολίδου
Έτος λήψης διδακτορικού: 2014
Έναρξη-ολοκλήρωση έρευνας: 2016-2020
Μπιρμπίλη Μαρία
Εφαρμογή προχωρημένων στατιστικών μεθόδων στη διερεύνηση της αποτελεσματικότητας του θεσμού των επιπέδων γλωσσομάθειας στο ελληνικό δημόσιο σχολείο.
Επιβλέπων: Δ. Σταμοβλάσης
Έτος λήψης διδακτορικού: 2015
Έναρξη-ολοκλήρωση έρευνας: 2016
Μιχιώτης Στέφανος
Εφαρμογή της θεωρίας της Πολυπλοκότητας και της θεωρίας των Αρχετύπων στην ανάπτυξη νέων ποιοτικών μεθόδων εκπαιδευτικής έρευνας
Επιβλέπων: Δ. Σταμοβλάσης
Έτος λήψης διδακτορικού: 2015
Έναρξη-ολοκλήρωση έρευνας: 2016
Φραγκουλίδου Φωτεινή
Η μαζική κουλτούρα ως εκπαιδευτικό εργαλείο στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Έρευνα για την εφαρμογή της στη λυκειακή εκπαίδευση
Επιβλέπουσα: Ε. Χοντολίδου
Έτος λήψης διδακτορικού: 2007
Έναρξη-ολοκλήρωση έρευνας: 2015
Κηπουροπούλου Ευμορφία
Καλλιτέχνης, Καθηγητής Εικαστικών ή και τα δύο; Η διαπραγμάτευση της προσωπικής και επαγγελματικής ταυτότητας στον λόγο τελειόφοιτων φοιτητών και φοιτητριών του Τμήματος Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας
Επιβλέπουσα: Ε. Χοντολίδου
Έτος λήψης διδακτορικού: 2010
Έναρξη-ολοκλήρωση έρευνας: 2015-2017
Συνημμένα Αρχεία:
Τροποποίηση Κανονισμού Εκπόνησης Μεταδιδακτορικής Έρευνας (ΦΕΚ 267/2021 τ. Β’) (.pdf)
Υποδείγματα: 1. Αίτηση, 2. Πρόταση, 3. Έκθεση Περάτωσης
Κανονισμός Εκπόνησης Μεταδιδακτορικής Έρευνας (ΦΕΚ 1191/2017 τ. Β’) (.pdf)
ΝΕΟΣ Κανονισμός Εκπόνησης Μεταδιδακτορικών Σπουδών ΦΕΚ_5867/6-10-2023 Τ.Β.(.pdf)