Skip to content
  • Το Τμήμα
    • Ιστορία του Τμήματος
    • Διοίκηση – Τομείς
    • Γραμματεία
    • Έντυπα, αιτήσεις και πιστοποιητικά
    • Συνεδριάσεις οργάνων διοίκησης
    • Μητρώα εκλεκτόρων
    • Νησίδα ΗΥ
    • Πολιτική διασφάλισης ποιότητας
    • Σταδιοδρομία
  • Προσωπικό
    • Επιστημονικό προσωπικό
    • Διοικητικό προσωπικό
    • Ομότιμοι, Επίτιμοι, Πρώην
    • ‘Ωρες Συνεργασίας Διδακτικού Προσωπικού
    • Διακρίσεις προσωπικού
    • Φοιτητικές διακρίσεις
  • Έρευνα
    • Διδακτορικές σπουδές
    • Μεταδιδακτορική έρευνα
    • Βιβλιοθήκες
    • Εργαστήρια
      • Φιλοσοφίας: Κείμενα και ερμηνείες
      • Φιλοσοφίας των κοινωνικών επιστημών
      • Άλλα Εργαστήρια
    • Ερευνητικές μονάδες
    • Ερευνητικά προγράμματα
    • Ερευνητικά Νέα
    • Επιτροπή Ηθικής και Δεοντολογίας
    • Εκδόσεις
    • Διδακτορικές διατριβές φιλοσοφίας
    • Διδακτορικές διατριβές παιδαγωγικής
  • Προπτυχιακές σπουδές
    • Γενικές πληροφορίες
    • Για πρωτοετείς
    • Πρόγραμμα Σπουδών
    • Προσφερόμενα μαθήματα
    • Πρόγραμμα διδασκαλίας
      • Πρόγραμμα διδασκαλίας
      • Πρόγραμμα διδασκαλίας και Σύνδεσμοι μαθημάτων
      • Αίθουσες διδασκαλίας
    • Πρακτική άσκηση
    • Ακαδημαϊκό ημερολόγιο
    • Φοιτητική μέριμνα
    • Φοιτητική Ενημέρωση
  • Μεταπτυχιακές σπουδές
    • ΔΠΜΣ Φιλοσοφία: Κείμενα, Ερμηνείες, Πρακτικές
    • ΔΠΜΣ Συστηματική Φιλοσοφία
    • ΔΠΜΣ Φιλοσοφική, Παιδαγωγική και Διεπιστημονική Ανθρωπολογία
    • ΠΜΣ Παιδαγωγική Επιστήμη
    • Φοιτητική μέριμνα
  • Επικοινωνία
    • Στοιχεία επικοινωνίας
    • Διαχείριση Παραπόνων
    • Πρόσβαση

Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής

Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής - Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
  • Το Τμήμα
    • Ιστορία του Τμήματος
    • Διοίκηση – Τομείς
    • Γραμματεία
    • Έντυπα, αιτήσεις και πιστοποιητικά
    • Συνεδριάσεις οργάνων διοίκησης
    • Μητρώα εκλεκτόρων
    • Νησίδα ΗΥ
    • Πολιτική διασφάλισης ποιότητας
    • Σταδιοδρομία
  • Προσωπικό
    • Επιστημονικό προσωπικό
    • Διοικητικό προσωπικό
    • Ομότιμοι, Επίτιμοι, Πρώην
    • ‘Ωρες Συνεργασίας Διδακτικού Προσωπικού
    • Διακρίσεις προσωπικού
    • Φοιτητικές διακρίσεις
  • Έρευνα
    • Διδακτορικές σπουδές
    • Μεταδιδακτορική έρευνα
    • Βιβλιοθήκες
    • Εργαστήρια
      • Φιλοσοφίας: Κείμενα και ερμηνείες
      • Φιλοσοφίας των κοινωνικών επιστημών
      • Άλλα Εργαστήρια
    • Ερευνητικές μονάδες
    • Ερευνητικά προγράμματα
    • Ερευνητικά Νέα
    • Επιτροπή Ηθικής και Δεοντολογίας
    • Εκδόσεις
    • Διδακτορικές διατριβές φιλοσοφίας
    • Διδακτορικές διατριβές παιδαγωγικής
  • Προπτυχιακές σπουδές
    • Γενικές πληροφορίες
    • Για πρωτοετείς
    • Πρόγραμμα Σπουδών
    • Προσφερόμενα μαθήματα
    • Πρόγραμμα διδασκαλίας
      • Πρόγραμμα διδασκαλίας
      • Πρόγραμμα διδασκαλίας και Σύνδεσμοι μαθημάτων
      • Αίθουσες διδασκαλίας
    • Πρακτική άσκηση
    • Ακαδημαϊκό ημερολόγιο
    • Φοιτητική μέριμνα
    • Φοιτητική Ενημέρωση
  • Μεταπτυχιακές σπουδές
    • ΔΠΜΣ Φιλοσοφία: Κείμενα, Ερμηνείες, Πρακτικές
    • ΔΠΜΣ Συστηματική Φιλοσοφία
    • ΔΠΜΣ Φιλοσοφική, Παιδαγωγική και Διεπιστημονική Ανθρωπολογία
    • ΠΜΣ Παιδαγωγική Επιστήμη
    • Φοιτητική μέριμνα
  • Επικοινωνία
    • Στοιχεία επικοινωνίας
    • Διαχείριση Παραπόνων
    • Πρόσβαση
Αρχική » Μεταδιδακτορική έρευνα

Μεταδιδακτορική έρευνα

Προγράμματα μεταδιδακτορικής έρευνας

Τομέας Φιλοσοφίας

.

 

Ζέλκα Τριανταφυλλιά 
Ο ορισμός του όντος και η αναγκαιότητα της συμπλοκής των γενών στον Πλατωνικό “Σοφιστή”
Επιβλέπων: Θ. Πενολίδης
Έτος λήψης διδακτορικού: 2019
Έναρξη-Ολοκλήρωση έρευνας: 2021


Συκάς Θεοδόσιος
Ηθική φιλοσοφία, ηθική ψυχολογία και ηθική εκπαίδευση
Επιβλέπων: Φ. Παιονίδης
Έτος λήψης διδακτορικού: 2009
Έναρξη-Ολοκλήρωση έρευνας: 2020-2021


Καλασαρίδου Σωτηρία
Το Μυθιστόρημα μαθητείας (Bildungsroman) στο σύγχρονο τοπικό και διεθνές περιβάλλον: Ιδεολογικές διαστάσεις και ψηφιακά σενάρια
Επιβλέπων: Δ. Κόκορης
Έτος λήψης διδακτορικού: 2011
Έναρξη-Ολοκλήρωση έρευνας: 2019


Παπαοικονόμου Αντώνιος
Ναζιστική προπαγάνδα και μουσική: η περίπτωση του Richard Wagner
Επιβλέπων: Θ. Πενολίδης
Έτος λήψης διδακτορικού: 2011
Έναρξη-Ολοκλήρωση έρευνας: 2019-2021


Κωνσταντινίδη Δέσποινα-Ελένη
Τα πλατωνικά κάτοπτρα. Από τις στρεβλώσεις των μιμήσεων στην αλήθεια
Επιβλέπων: Β.Κάλφας
Έτος λήψης διδακτορικού: 2013
Έναρξη-Ολοκλήρωση έρευνας: 2019 – 2022


Ψαρούδη Μαρία
Έρως, φιλία, αγάπη από τις απαρχές έως τον Πλάτωνα
Επιβλέπων: Β. Κάλφας
Έτος λήψης διδακτορικού: 2016
Έναρξη-Ολοκλήρωση έρευνας: 2018


Αλαγκιοζίδου Σοφία
Αριστοκρατικά και Δημοκρατικά Ιδεώδη στον Σοφοκλή και στον Πλάτωνα: Ιδεολογίες σε Διαπραγμάτευση
Επιβλέπων: Β. Κάλφας
Έτος λήψης διδακτορικού: 2016
Έναρξη-Ολοκλήρωση έρευνας: 2017-2020


Τεμπρίδου Παναγιώτα
Παραχαράκτες του ‘γίγνεσθαι’ και ‘ποιήματα ανοιχτά’: Ο στοχαστικός Νίκος Καρούζος, ο φιλοσοφικός Δημήτρης Παπαδίτσας
Επιβλέπων: Γ. Ζωγραφίδης
Έτος λήψης διδακτορικού: 2016
Έναρξη-Ολοκλήρωση έρευνας: 2017


Πεχλιβανίδης Χρήστος
Η φιλοσοφία της Επιστήμης του Charles S. Peirce: Έρευνα, Μέθοδος, Αλήθεια, Πίστη
Επιβλέπων: Φ. Παιονίδης
Έτος λήψης διδακτορικού: 2010
Έναρξη-Ολοκλήρωση έρευνας: 2017-2022


Καμπουρίδης Θεόδωρος
Εικονικότητα και μετα-εικονικότητα στην ψηφιακή εποχή: ηθική, παραγωγική και νομική ανασυγκρότηση.
Επιβλέπων: Π. Δόικος
Έτος λήψης διδακτορικού: 2014
Έναρξη-Ολοκλήρωση έρευνας: 2016


Μπαρτσίδης Μιχάλης
Η διατομική προσέγγιση στη φιλοσοφία του υποκειμένου
Επιβλέπων: Π. Θανασάς
Έτος λήψης διδακτορικού: 2006
Έναρξη-Ολοκλήρωση έρευνας: 2014-2019


Γιανναρά Δήμητρα
Η ιστορική διερεύνηση των όρων “αφήγηση” και “διήγηση” και η δυναμική τους στη σύγχρονη θεωρία της λογοτεχνίας
Επιβλέπων: Δ. Κόκορης
Έτος λήψης διδακτορικού: 2009
Έναρξη-Ολοκλήρωση έρευνας: 2014-2019



 

 

Προγράμματα μεταδιδακτορικής έρευνας

Τομέας Παιδαγωγικής

 


Σαμσάρη Ελένη
Εκπαιδεύτοντας τους πρόσφυγες μαθητές στην ιδιότητα του πολίτη: Αντιλήψεις Ελλήνων εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
Επιβλέπων: Κ. Τσιούμης 
Έτος λήψης διδακτορικού: 2020
Έναρξη-Ολοκλήρωση έρευνας: 2021


Σταυροπούλου Γεωργία
Η επίδραση των προσανατολισμών στόχων επίτευξης στις στρατηγικές μάθησης τις αντιλαμβανόμενες διδακτικές πρακτικές και την επίδοση μαθητών στη Νεοελληνική Γλώσσα: Διερευνητικές και επιβεβαιωτικές προσεγγίσεις με γραμμικές και μη γραμμικές μεθοδολογίες.
Επιβλέπων: Δ. Σταμοβλάσης
Έτος λήψης διδακτορικού: 2021
Έναρξη-Ολοκλήρωση έρευνας: 2021


Μητσιάλη Αλεξάνδρα
Η Διδασκαλία του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου και της ναζιστικής κατοχής στην Ελλάδα στο Γυμνάσιο: Μία έρευνα δράσης
Επιβλέπων: Κ. Μπονίδης
Έτος λήψης διδακτορικού: 2020
Έναρξη-Ολοκλήρωση έρευνας: 2021


Καραμανέ Ευθυμία
Η επίδραση της συναισθηματικής νοημοσύνης στην αντιλαμβανόμενη αυτεπάρκεια και την επαγγελματική ικανότητα των παιδαγωγών προσχολικής εκπαίδευσης
Επιβλέπων: Κ. Μπίκος
Έτος λήψης διδακτορικού: 2019
Έναρξη-Ολοκλήρωση έρευνας: 2020


Διαμαντής Κωνσταντίνος
Ο ρόλος και η προετοιμασία των μαθητών κατά την αξιοποίηση των Ψηφιακών Μέσων στη διδακτική πράξη
Επιβλέπων: Κ. Μπίκος
Έτος λήψης διδακτορικού: 2019
Έναρξη-Ολοκλήρωση έρευνας: 2020


Παπαδοπούλου Ανθούλα
“Λόγοι” στην Πρακτική Άσκηση των φοιτητριών και των φοιτητών: Το παράδειγμα της Φιλοσοφικής Σχολής
Επιβλέπων: Κ. Μπονίδης
Έτος λήψης διδακτορικού: 2019
Έναρξη-ολοκλήρωση έρευνας: 2020


Αντωνίου Φλωρεντία
Σχεδιασμός και ανάπτυξη ενοποιημένων προγραμμάτων σπουδών στην υποχρεωτική εκπαίδευση: οι περιπτώσεις της Ελλάδος και της Φιλανδίας
Επιβλέπων: Κ. Μπονίδης
Έτος λήψης διδακτορικού: 2016
Έναρξη-ολοκλήρωση έρευνας: 2020


Καραμανώλη Ελένη
Ιστορική Εκπαιδεύση: Διδασκαλία και μάθηση με βάση τις ιστορικές δομικές εννοιες
Επιβλέπων: Δ. Μαυροσκούφης
Έτος λήψης διδακτορικού: 2019
Έναρξη-ολοκλήρωση έρευνας: 2019


Ζαρκάδης Νικόλαος
Διερεύνηση της επίδρρασης γνωστικών μεταβλητών στη κατανόηση της δομής του ατόμου από μαθητές  Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με γραμμικές και μη γραμμικές προσεγγίσεις
Επιβλέπων: Δ. Σταμοβλάσης
Έτος λήψης διδακτορικού: 2016
Έναρξη-ολοκλήρωση έρευνας: 2018-2020


Τσιότρας Βασίλειος
Μαθητές και διδάσκαλοι της Πατριαρχικής Σχολής της Κωνσταντινούπολης (17ος – 18ος αι.): εστιάζοντας στους γνωστούς άγνωστους της Νεοελληνικής Εκπαίδευσης
Επιβλέπων: Β. Φούκας
Έτος λήψης διδακτορικού: 2000
Έναρξη-ολοκλήρωση έρευνας: 2018-2021


Τεντολούρης  Φίλιππος
School knowledge as “slim” and “threshold” genres: the implicit organization of genres in the Flexible Zone of Greek primary education
Επιβλέπουσα: Ε. Χοντολίδου
Έτος λήψης διδακτορικού: 2011
Έναρξη-ολοκλήρωση έρευνας: 2018-2020


Ηλιοπούλου Κωνσταντίνα
Αυθεντική αξιολόγηση μαθητών και μαθητριών στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας στο Γυμνάσιο
Επιβλέπων: Κ. Μπονίδης
Έτος λήψης διδακτορικού: 2009
Έναρξη-ολοκλήρωση έρευνας: 2016-2018


Μπουραντάς Όθων
Αξιολογική έρευνα του «κύκλου ζωής», του περιεχομένου και της αποδοχής ψηφιακών πόρων για την υποστήριξη της διδασκαλίας του γλωσσικού μαθήματος στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Επιβλέπων: Κ. Μπονίδης
Έτος λήψης διδακτορικού: 2009
Έναρξη-ολοκλήρωση έρευνας: 2017


Τζιφόπουλος Μενέλαος
Παιδαγωγική αξιοποίηση των ΤΠΕ από εκπαιδευτικούς Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης: προγράμματα, εφαρμογές, διδακτικά σενάρια
Επιβλέπων: Κ. Μπίκος
Έτος λήψης διδακτορικού: 2014
Έναρξη-ολοκλήρωση έρευνας: 2016-2019


Σαπουνίδης Θεοδόσιος
Ανάπτυξη μη γραμμικών μεθοδολογικών προσεγγίσεων για την διερεύνηση των δυναμικών αλληλεπιδράσεων σε συνεργατικά μαθησιακά περιβάλλοντα
Επιβλέπων: Δ. Σταμοβλάσης
Έτος λήψης διδακτορικού: 2014
Έναρξη-ολοκλήρωση έρευνας: 2016-2020


Παντούλη Όλγα
Ανάλυση ψηφιακών αφηγήσεων: εφαρμογή του project “κοιτάζοντας το μέλλον μου με αισιοδοξία” με στόχο την ψυχική ανθεκτικότητα
Επιβλέπουσα: Ε. Χοντολίδου
Έτος λήψης διδακτορικού: 2014
Έναρξη-ολοκλήρωση έρευνας: 2016-2020


Μπιρμπίλη Μαρία
Εφαρμογή προχωρημένων στατιστικών μεθόδων στη διερεύνηση της αποτελεσματικότητας του θεσμού των επιπέδων γλωσσομάθειας στο ελληνικό δημόσιο σχολείο.
Επιβλέπων: Δ. Σταμοβλάσης
Έτος λήψης διδακτορικού: 2015
Έναρξη-ολοκλήρωση έρευνας: 2016


Μιχιώτης Στέφανος
Εφαρμογή της θεωρίας της Πολυπλοκότητας και της θεωρίας των Αρχετύπων στην ανάπτυξη νέων ποιοτικών μεθόδων εκπαιδευτικής έρευνας
Επιβλέπων: Δ. Σταμοβλάσης
Έτος λήψης διδακτορικού: 2015
Έναρξη-ολοκλήρωση έρευνας: 2016


Φραγκουλίδου Φωτεινή
Η μαζική κουλτούρα ως εκπαιδευτικό εργαλείο στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Έρευνα για την εφαρμογή της στη λυκειακή εκπαίδευση
Επιβλέπουσα: Ε. Χοντολίδου
Έτος λήψης διδακτορικού: 2007
Έναρξη-ολοκλήρωση έρευνας: 2015


Κηπουροπούλου Ευμορφία
Καλλιτέχνης, Καθηγητής Εικαστικών ή και τα δύο; Η διαπραγμάτευση της προσωπικής και επαγγελματικής ταυτότητας στον λόγο τελειόφοιτων φοιτητών και φοιτητριών του Τμήματος Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας
Επιβλέπουσα: Ε. Χοντολίδου
Έτος λήψης διδακτορικού: 2010
Έναρξη-ολοκλήρωση έρευνας: 2015-2017


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Συνημμένα Αρχεία:
Τροποποίηση Κανονισμού Εκπόνησης Μεταδιδακτορικής Έρευνας (ΦΕΚ 267/2021 τ. Β’) (.pdf)
Υποδείγματα: 1. Αίτηση, 2. Πρόταση, 3. Έκθεση Περάτωσης
Κανονισμός Εκπόνησης Μεταδιδακτορικής Έρευνας (ΦΕΚ 1191/2017 τ. Β’) (.pdf)

  • EnglishEnglish

Οι υποδομές του Τμήματος

https://www.youtube.com/watch?v=9mUEclHhCYM

Ανακοινώσεις

  • Ανακοινώσεις Διδασκόντων
  • Ανακοινώσεις ΠΜΣ
  • Ανακοινώσεις Τμήματος
  • Ανακοινώσεις Τομέα Παιδαγωγικής
  • Ανακοινώσεις Τομέα Φιλοσοφίας
  • Εκδηλώσεις
  • Λοιπές Ανακοινώσεις
  • Προκηρύξεις Θέσεων
  • Υποτροφίες
  • Χωρίς κατηγορία
Erasmus
Φοιτητική ενημέρωση
elearning.auth
  • Οδηγός Σπουδών
  • Οδηγίες για πρωτοετείς
  • Πρόγραμμα διδασκαλίας
  • ‘Ωρες Συνεργασίας Διδακτικού Προσωπικού
  • Πρόγραμμα Εξεταστικής
  • Κατατακτήριες Εξετάσεις
  • Πολιτική ποιότητας
  • Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Επικοινωνία:
Τμήμα Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής
Κτίριο Διοίκησης
Πανεπιστημιούπολη ΑΠΘ
54124 Θεσσαλονίκη
info@edlit.auth.gr

© 2023 Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής

Powered by websites.auth