Διάρκεια δηλώσεων 13/2/2023 έως 26/2/2023
Προσφερόμενα μαθήματα σε άλλα Τμήματα
Τμήματα Φιλοσοφικής Σχολής ( Τμήμα Φιλολογίας, Ιστορίας & Αρχαιολογίας, Ψυχολογίας, Τμήμα Αγγλικής, Γαλλικής Γερμανικής και Ιταλικής Γλώσσας
Τμήματα Θετικών Επιστημών ( Τμήματα: Μαθηματικών, Χημείας, Φυσικής, Βιολογίας, Γεωλογίας, Πληροφορικής)
Τμήματα Θεολογικής Σχολής (Τμήμα Θεολογίας, και Τμήμα Κοινωνικής Θεολογίας και Χριστιανικού Πολιτισμού)
Τμήματα Σχολής Καλών Τεχνών ( Τμήματα: Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών, Μουσικών Σπουδών, Θεάτρου, Κινηματογράφου)
ΠΡΟΣΟΧΗ! Οι προϋποθέσεις αυτές ισχύουν εφόσον τα μαθήματα ΠΔΕ προβλέπονται από τα Προγράμματα Σπουδών των αντίστοιχων Τμημάτων.
Διευκρινίζεται ότι στα προσφερόμενα μαθήματα Παιδαγωγικής η παρακολούθηση είναι υποχρεωτική, σύμφωνα με τις υποδείξεις των διδασκόντων.
Προϋποθέσεις δήλωσης
ΙΠ700 200 θέσεις | 13/2 και 14/2 για τα 7 Τμήματα ΦΛΣ, 120 θέσεις 15/2 και 16/2 για τα 6 Τμήματα ΣΘΕ, Θεολογίας Καλών Τεχνών, 80 θέσεις 17/2 έως 26/2, ανοιχτό για όλους | Βασίλειος Φούκας |
ΚΕ800 200 θέσεις | 13/2 και 14/2 για τα 7 Τμήματα ΦΛΣ, 120 θέσεις 15/2 και 16/2 για τα 6 Τμήματα ΣΘΕ, Θεολογίας Καλών Τεχνών, 80 θέσεις 17/2 έως 26/2, ανοιχτό για όλους | Αντιγόνη Σαρακινιώτη |
ΣΧΠΙ400 250 θέσεις | 13/2 και 14/2 για τα 7 Τμήματα ΦΛΣ, 150 θέσεις 15/2 και 16/2 για τα 6 Τμήματα ΣΘΕ, Θεολογίας Καλών Τεχνών, 100 θέσεις 17/2 έως 26/2, ανοιχτό για όλους | Σοφία Αυγητίδου |
Π1000 250 θέσεις | 13/2 και 14/2 για τα 7 Τμήματα ΦΛΣ, 150 θέσεις 15/2 και 16/2 για τα 6 Τμήματα ΣΘΕ, Θεολογίας Καλών Τεχνών, 100 θέσεις 17/2 έως 26/2, ανοιχτό για όλους | Δημήτριος Σταμοβλάσης |
ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ 2022-2023
Π1309 | 6 | Το παιδαγωγικό έργο του Basil Bernstein | Ελένη Χοντολίδου | 40 θέσεις (20 ΦΛΣ, 20 ΣΘΕ) |
Π1404 | 6 | Εκπαίδευση και Φύλο | Όλγα Παντούλη | 40 θέσεις (20 ΦΛΣ, 20 ΣΘΕ) |
Π1504 | 6 | Τομές στην ιστορία της Νεοελληνικής Εκπαίδευσης: διένεξη, πόλωση, σύγκρουση και εκπαιδευτικές μεταρρυθμίσεις | Ιουλία Δημοπούλου | 40 θέσεις (20 ΦΛΣ, 20 ΣΘΕ) |
Π1902 | 6 | Εισαγωγή στη χρήση Η/Υ με εφαρμογές στις κοινωνικές επιστήμες | Δημήτριος Σταμοβλάσης | 40 θέσεις (20 ΦΛΣ, 20 ΣΘΕ) |
Π2108 | 6 | Ειδικές μαθησιακές δυσκολίες στην εκπαίδευση (Λ-Ω) | Σουζάνα Παντελιάδου | 40 θέσεις (20 ΦΛΣ, 20 ΣΘΕ) [επώνυμο Λ-Ω] |
Π3018 | 6 | Η διδασκαλία της Λογοτεχνίας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση: αρχές, μεθόδευση διδασκαλίας, αξιολόγηση σχολικής επίδοσης, σχεδιασμός σεναρίων | Ελένη Χοντολίδου | 40 θέσεις (20 ΦΛΣ, 20 ΣΘΕ) |
Π3019 | 6 | Οργάνωση και Διοίκηση της Εκπαίδευσης και Εκπαιδευτική Ηγεσία | Κωνσταντίνος Τσιούμης | 40 θέσεις (20 ΦΛΣ, 20 ΣΘΕ) |
Π3029 | 6 | Κοινωνική και συναισθηματική μάθηση και εκπαίδευση | Μάρω Δόικου | 40 θέσεις (20 ΦΛΣ, 20 ΣΘΕ) |
Π3030 | 6 | Η διδασκαλία της δημοκρατίας και των ανθρωπίνων δικαιωμάτων στο σχολείο | Αναστασία Κεσίδου | 40 θέσεις (20 ΦΛΣ, 20 ΣΘΕ) |
Π3042 | 6 | Σύγχρονα προτάγματα στην εκπαίδευση των εκπαιδευτικών | Βασιλική Παπαδοπούλου | 40 θέσεις (20 ΦΛΣ, 20 ΣΘΕ) |
Π3043 | 6 | Παρατήρηση διδασκαλίας: ερευνητικές χρήσεις, παιδαγωγικές διαστάσεις | Βασιλική Παπαδοπούλου | 40 θέσεις (20 ΦΛΣ, 20 ΣΘΕ) |
Π3045 | 6 | Διεθνοποίηση της εκπαίδευσης και εκπαιδευτικά συστήματα | Αναστασία Κεσίδου | 40 θέσεις (20 ΦΛΣ, 20 ΣΘΕ) |
Π3046 | 6 | Ιστορίες του διδασκαλικού επαγγέλματος στην Ελλάδα | Βασίλης Φούκας | 40 θέσεις (20 ΦΛΣ, 20 ΣΘΕ) |